Ce am mai facut in ultima perioada :)

Am inceput anul cu bine dar si cu rau. Vestea proasta este ca am ramas fara munca, am cateva momente cand ma simt asa trista…dar totusi sper ca voi gasi ceva de munca cat de curand…
Vestea buna e ca am avut ocazia sa fac multe lucruri , noi experiente, am vizitat locuri noi. Am fost pentru prima data la schiat. A fost o experienta superba. M-am distrat , am ras pana nu mai puteam , am cazut, m-am ridicat , si tot asa..a fost o zi superba.
A doua zi am fost la Verona. De mult vroiam sa merg. Si uite am avut si ocazia asta 🙂 . Am vizitat Arena di Verona… Fara cuvinte… Un loc imens , superb, care m-a lasat cu gura cascata…Cand ma uitam in jos ameteam…
De la Arena am plecat spre Casa Julietei. Sincer ma asteptam la ceva mai mult. Dar oricum e frumos. Era un brad de Craciun plin cu mesaje de dragoste , scrise pe orice, bilete de tren, hartiute mici, etc. Apoi era un zid plin cu lacate, toate colorate. Si balconul Julietei. 🙂 Foarte frumos. Pacat ca nu am avut nici un Romeo, care sa ma pupe si sa-mi spuna cuvinte romantice :))) .
Am fost la patinuar. Si acolo m-am distrat dar m-am si speriat rau de tot. Am cazut si m-am lovit la genunchi. Nu puteam sa ma mai ridic :)) , a venit sister si m-a ajutat. Dupa cinci minute eram din nou pe pista :D.
Am avut ocazia, luni, sa vad un apus superb la mare. Absolut superb…

20130113-112118.jpg

20130113-112152.jpg

20130113-112201.jpg

20130113-112210.jpg

20130113-112225.jpg

20130113-112232.jpg

20130113-112404.jpg

Lasă un răspuns

