Hotel Transylvania

Duminica am iesit la plimbare cu sister si cumnatu’ , era foarte frig afara asa ca am decis sa mergem la cinema. Si ce sa vedem ? Hotel Transylvania , clar ! 🙂 vroiam sa vad filmul asta, era pe lista mea.
M-am distrat si am ras cum nu o faceam de mult timp. Chiar aveam nevoie de putina distractie de genul acesta care sa ma faca sa ies din rutina zilnica si sa ma faca sa uit putin din problemele care le am in perioada asta.

Bine ati venit la Hotel Transylvania ! 🙂
Un hotel in care au voie sa intre doar monstrii.
Contele Dracula a promis sotiei ca va avea grija de fetita lor, si o va proteja de lumea rea. Mavis, fata lui Dracula, implineste 118 ani, si tatal ei a organizat o petrecere pentru ea. La petrecere sunt invitati toti monstrii. Umanii nu au voie , si nici cum sa intre in hotel, asta pana in ziua petrecerii, cand ajunge un tanar drumet, cu ghiozdanul in spate, Jonathan .
De aici incep problemele Contelui. Incearca sa-l ascunda , sa-l deghizeze in monstru , pentru ca invitatii sa nu-si dea seama ca este un uman, de care ei se tem.
Jonathan aducece la petrecere adevarata distractie, concerte, jocuri distractive…
Cum era de asteptat cei doi tineri, Mavis si Jonathan, se indragostesc unul de celalalt. La inceput Dracula se opune acestei relatii ,dar intr-un final isi da seama ca nu toti umanii sunt rai.

Ce mi-a placut cel mai mult la film, a fost o scena in care Mavis,care nu a iesit niciodata din casa pana atunci, ii marturiseste tanarului „uman”, ca isi doreste foarte mult sa vada lumea. Este ceea ce imi doresc si eu, am dorinta asta in suflet de cand sunt mica, si creste pe zi ce trece…vreau si eu sa vad lumea, vreau sa vad locurile minunate pe care Dumnezeu le-a creat pentru noi, vreau sa cunosc lume noua, sa gust din macaruri noi, sa cunosc culturi noi… Cine stie daca voi avea aceasta ocazie…

In fine, inchid aceasta paranteza…va recomand acest film, cu efecte 3D superbe si cu foarte multa distractie.

Lasă un răspuns

