Eu cu mine

Sunt zile in care realitatea imi da o palma peste fata si ma trezeste di visele care mi le fac in minte. E bine , e frumos , sa iti imaginezi totul altfel, dar cateodata trebuie sa deschizi ochii si sa privesti viata cum e cu adevarat cu toate problemele , greutatile sau bucuriile care ni le ofera. Nu poti trai doar din imaginatie.

Ma simteam ca o un fulg de zapada care , ajuns pe panant ,se topeste incetul cu incetul.

Aveam nevoie de o plimbare, aveam nevoie de o tigara care sa ma relaxeze putin. Am iesit , cu frigul care m-a imbratisat imediat ce am pasit afara. Strazile erau aproape pustii. Toti erau la munca , scoala, sau in casa la caldura.
Mereu m-au ajuntat plimbarile, nu ma gandesc la ceva anume , doar merg…si ma bucur de tot ce vad in jurul meu. Copacii dezbracati, o batranica care vorbeste cu cainele, un baietel care se joaca sincur in parc, o tanara pe tocuri care fuge sa prinda autobuzul… Ma gandeam …oare ce era in mintea acelor persoane? Ce greutati aveau pe suflet? Sau ce bucurii le face viata mai frumoasa?

Am ajuns intr-un parc, eram doar eu. M-am asezat pe o bancuta langa un copac. Pe jos era un covor galben de frunze, nu se mai vedea nimic , doar frunze, multe frunze… M-am rezemat si mi-am aprins o tigara. Da, am acest viciu. Chiar daca stiu ca-mi face rau , nu ma las, inca nu…Ma relaxeaza…Cat timp am stat in parc mi-au trecut prin minte o mie de ganduri, am plecat de cand eram mica, si am ajuns cu multi ani in viitor, dar am analizat foarte bine si situatia in care ma aflu acum.
Cat am stat pe banca? Cinci minute? Jumatate de ora sau o ora? Nu mai stiu…Stiu doar ca ma simteam mai linistita in drum spre casa.

Am nevoie de astfel de momente din cand in cand, eu cu mine si atat, in care imi pun ordine in idei si imi restabilesc echilibrul.
Intr-un final totul va fi bine, stiu asta. Totul va fi asa cum vrea Dumnezeu.

Lasă un răspuns

