Natura ne-a abandonat

Uitandu-ma pe fereastea mi se pare ca natura ne-a abandonat. Totul este maro sau gri, vezi putine pete de culoare si sunt ale frunzelor galbene, rosii sau portocalii . Putinele care au mai ramas pe copaci.
Imi place atunci cand merg pe strada si calc pe frunzele uscate, imi place sunetul care il aud. Crakc crakc…

E toamna… Antotimpul asta mi se parte ca o persoana timida, sensibila…

Lumea nu mai iese asa des in parc, din cauza frigului care iti ingheata nasucul, urechile si mainile. Nu inteleg de ce in anotimpurile reci toti ne imbracam cu haine de culoare inchisa. In aceste zile avem nevoie de culoare care sa ne mai incante putin ochii si sufletul. Zilele mi se par asa de scurte si mohorate..

Cand ies dimineata din casa, trag aer in piept si simt mirosul iernii. Ohh da… se apropie iarna.. mereu am simtit acest miros in perioada asta. Atunci cand zic cuiva ” hmmm miroase a iarna, miroase a zapada…simti?” „-Ce tot zici acolo? Cum sa miroase a zapada, eu nu simt nimic” Oare numai eu simt mirosul iernii? …

Ce este mai placut in aceasta perioada ,decat sa te incalzesti cu un ceai fierbinte sau o ciocolata calda. Sa bei putin cat de putin ,in timp ce esti in alt univers , in timp ce calatoresti imaginar cu personajele cartii pe care o citesti?

Toamna… Un anotimp plin de farmec, culoare si schimbare…

Azi am avut parte de un cadou, putina culoare intr-o zi asa de gri. Un curcubeu … Nu am ratat ocazia sa fac o poza.

20121118-170548.jpg

Lasă un răspuns

